Wednesday, May 5, 2010

Den största modebloggaren stöder SD, tycker sossarna är ett gäng nollor.

Paulina Paow är en av sveriges största modebloggare. Här kan man hitta hennes blog. Enlig bloggportalen hade hon den senaste veckan haft 495 570 besökare. Hon är nummer 2 på listan över mest besökta privata bloggare.

Hon har tagit ställning i politiken trots att hon som 17-åring inte ens är tillräckligt gammal för att rösta. Hon stöder SD mest när det handlar om invandringsfrågor. Hon tycker sossarna är ett gäng nollor som bara vill höja alla bidrag och öka alla skattter och göra Sverige bankrutt.

Paow gör tummen ner för sossarna, och om hon fick rösta, väljer sverigedemokraterna, SD.

Hon hänvisar till en invandrarblog som skrivs av Yosef, han beskriver hur det är att bo i förorten. Han skriver:

Varför bor jag i den här jävla förorten för? Det är enbart massa jävla babbar och tattare här. Folk har ingen respekt för varandra och det känns som om jag lever i en jävla apbur. Sånna här förorten borde seriöst förbjudas, så jävla äckliga ställen!

Jag vill inte leva i den här skiten längre. En är smutsigare än den andra. Förortsbarnen hänger vid centrum, våldtar tjejer, knarkar, snor, misshandlar, har dålig uppfostran, ja listan kan nog sträcka sig väldigt långt. Vad gör jag här egentligen?! Jag passar inte in i ett sånt här skitsamhälle.. Förortsbarnen tror seriöst att dom är något. Dom lever i sverige och får fan ta och bete sig som svenskar istället för att springa runt och skrika horunge hela jävla tiden! Äckelmänniskor! Dom måste seriöst ha fötts med en jävla hjärnskada!Jag vill inte vara kvar här och det känns verkligen som om jag håller på at dööööö här.! Jag skäms över att berätta vart jag bor, jag skäms över att ens berätta att jag ska hit. Kan ni fatta att min ''hemmatrakt'' har påverkat mig så jävla hårt, inte att jag har blivit en dålig person, men snarare att jag har börjat hata något så mycket. Tror inte det finns något som jag hatar så mycket som förorterna och fitt-alby.

Det har gått 3 dagar nu och varje dag har det hänt en ny grej! Varför just nu? Ska folk behöva sparka mig och trakassera mig?

No comments:

Post a Comment